dinsdag 29 maart 2011

HITZONE : Best of 2002ORIGINELE DUBBEL-CD met : CD 1 : 1. T.a.T.u : All the things she said, 2. Pink : Get the party started, 3. Nelly : Hot in herre, 4. U2 : Electrical storm, 5. Kylie Minogue : can't get you out of my mind, 6. Mary J. blige : No more dram, 7. Blöf : Mooie dag, 8. enrique Iglesias : Escape, 9. Fat Joe ft. Ashanti : What's luv, 10. Nickelback : How you remind me, 11. Sita : Happy, 12. Brainpower : dansplaat, 13. Tiziano Ferro : Perdona, 14. robbie Williams & Nicole Kidman : Somethin' stupid, 15. Ashanti : Foolish, 16. Kane : rain down on me, 17. Jive Jones : Me myself & I, 18. Westlife : Queen of my heart, 19. Sophie Ellis-Bextor : murder on the dancefloor, 20. De Raymzter : Kut Marokkanen??!CD 2 : 1. Elvis vs JXL : A little less conversation, 2. Bon Jovi : Everyday, 3. Ja Rule ft. Ashanti : always on time, 4. R. Kelly : the world's greatest, 5. Marco & Sita : Lopen op het water, 6. N Sync : Girlfriend, 7. George Michael : Freeek, 8. Britney Spears : I'm not a girl, not yet a woman, 9. Within tempation : Ice Queen, 10. Di-rect : Inside my head, 11. Busta Rhymes : Break ya neck, 12. Billy Crawford : trackin', 13. K-otic : Falling, 14. Kate Winslet : What if, 15. Brandy : What about us? 16. Alanis Morissette : Hands clean, 17. Nick Carter : help me, 18. Ronan Keating : If tomorrow never comes, 19. Georgina : Denis, 20. (bonustrack) : K3 : Toveren.Verzendingskosten : 2.20 voor België en 2.30 euro voor Nederland. Betaling via overschrijving
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten